למידה התנסותית, למידה משחקית, סדנאות לצוותי הוראה, מנהלי בתי ספר, אנשי חינוך, למידה משמעותית, כיתות נחשון ומנהיגות

      

 אני שומע ושוכח"  

אני רואה וזוכר

".אני עושה ומבין  

קונפוציוס

המשחקים עוצבוהערכים חודדו וסדנת "למידה מבוססת משחק"

יוצאת בגרסת 2019 רעננה, מחדשת וסוחפת מתמיד

 

למידה משחקית היא למידה משמעותיתלמידה שיש בה חוויה קוגניטיבית חזקה,

 .רגשית, מאתגרת ומשמעותית, מלווה בערכים חשובים

 מהות הטכנולוגיה היא הדחף לגלות, להמציא ולהעז

פיתוח הדמיון, התשוקה, ההתנסות

 .קריאת תגר על מצב קיים

 

בתי הספר מלמדים מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה - כל מקצוע בנפרד!

STEM – שיטת לימוד חדשנית המשלבת ארבעה מקצועות מובילים:

מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתימטיקה

STEM- Science, Technology, Engineering, Mathematics))

המשחקים משלבים בין ארבעת העולמות, יוצרים סינרגיה ביניהם ומובילים תהליך של

 !חשיבה טכנולוגית חדשה

 

בעידן הדיגיטלי לכל אדם יש מחשב, טאבלט או סמארטפון.

בעולם החינוך הטכנולוגי כולם עסוקים בפיתוח של סטרטאפים המציעים שיתוף בין מכשירים

אני מציע משהו שונה - שיתוף בין בני אדם

חיבור של קבוצת משתתפים למטרה ברורה , הבנת משמעותו של החזון

.ושיתוף הפעולה בלעדיו העמידה במשימה היא בלתי אפשרית

 

ב- 5 השנים האחרונות משרד החינוך אימץ את הסדנה לחיקו,

אנו עובדים באופן שוטף עם מרכזי ההשתלמות לעובדי הוראה של משרד החינוך

בשלומי ובבאר שבע, הסדנה מוכרת על ידי עמותת המורים ונמצאת בתפריט הסדנאות

 .כל בית ספר זכאי להזמין את הסדנה במימון עמותת המורים

<< להזמנת הסדנה דרך עמותת המורים ובדיקת זכאותכם >>

 

במהלך הסדנה, על המשתתפים לפתח חשיבה עצמאית, מקורית ויצירתית

על מנת לעמוד במשימות.

ההצלחה היא גורפת - לא הייתה קבוצה אחת של מנהלים או אנשי חינוך

שלא נשבתה בקסמי המשחק ויצאה עם מחשבות ותהיות:

מהי יצירתיות?

?ומאין מגיעה ההשראה

 

בעזרת הסימולציה המשחקית המדמה מציאות אנו נגלה את מנהיגי העתיד,

החולמים, הארכיטקטים, פורצי הדרך, ההרפתקנים.

בדרך המשחקית, המשתתפים מבינים את כוחה של מחשבה יצירתית,

 .לומדים להכיר את עצמם ואת כישוריהם, יכולותיהם, ולהשתמש בהם באופן מדויק ויעיל

 

 אנו עובדים עם מנהלי בתי ספר, צוותי הוראה, ימי היערכות, גיבוש לחדרי מורים

צוותי הדרכה וטיפול במגזר הדתי והחרדי

עמותות ומוסדות רבים העוסקים בטיפוח ועידוד נוער בסיכון

כיתות מנהיגות וכיתות מדעים נחשון – מופת – עמ"ט (מתאים לחט"ב ומעלה)

מכינות קדם צבאיות

מוסדות אקדמיים:

הבינתחומי בהרצליה (המסלול לפיתוח וניהול ארגונים, הנחיית קבוצות)

אוניברסיטת אריאל,

אוניברסיטת קיי,

אוניברסיטת תל חי

בית יציב, מרכז השתלמויות לעובדי הוראה בשלומי,

קורסי הקצינים בצה"ל

.הסדנה מתאימה לכל קבוצת בני אדם העוסקת בהקניית למידה, ערכים וחינוך

 

הפעילות סוחפת, מאד אמוציונאלית, מונחית על ידי עופר באופן אישי,

מלווה בסיפור בנייתו של סוס הנדנדה הגדול בעולם,

משעשעת והכי חשוב – משאירה את המשתתפים עם סימני שאלה

מהי יצירתיות?

מהם התנאים לטיפוח יצירתיות?

והאם היא קיימת בכל אחד מאתנו?

 

הסדנה מועברת על ידי עופר מורמעצב משחקים

בוגר H.I.T במגמת עיצוב המוצר .

קצין מילואים מזה 30 שנה בסיירת מטכ"ל.

אלוף עולם באמנות לחימה קראטה מסורתית - "גוג'ו ריו.

שיאן גינס - "סוס הנדנדה הגדול בעולם".

איש חזון ומעשה, ממציא ויזם המחדש ומפתיע אמן וחרש עץ,

מומחה בטכניקות עבודה יוצאות דופן בעולם האמנות,

מנחה סדנאות חשיבה יצירתית והטמעת ערכים בעלי משמעות ותוכן

.תוך התנסות ומשחק 

          

הסדנה פותחה ולוותה בהשראתו של ד"ר דן שרון, מנכ"ל משרד החינוך לשעבר, מייסד רשת ברנקו וייס

(תלמידו ועוזרו של אדוארד דה בונו – מייסד שיטת 6 הכובעים לחשיבה יצירתית).

 מזה 4 שנים גורפת הסדנה הצלחה מסחררת במסגרת השתלמויות מנהלי בתי ספר בכל הארץ

ובמסגרת סדנה למנהלים ועובדי הוראה במרכז השתלמויות של משרד החינוך בשלומי

המשחק דינמי, מתפתח ומשתנה כל הזמן.

כל הזכויות שמורות ©  (רשום כפטנט)

 מתאים לקבוצות בגודל 8-100 משתתפים.

  

סוגי סדנאות

סדנה לצוות הוראה – ימי היערכות – ימי גיבוש – למידה משחקית – לפרטים

סדנה לכיתת נחשון, עמ"ט, מופת – לפרטים

סדרה של 5 מפגשים מיועד לכיתות נחשון, מנהיגות מדעית/טכנולוגית - לפרטים

סדנת הורים וילדים - חיבור ותקשורת בין דורות - עבודת צוות של הורים ותלמידים – לפרטים

 

 "לקבלת הצעה לסדנת  "למידה מבוססת משחק

  לפנות אלי ישירות דרך המייל : ofer@soosagala.co.il

: נא לציין

מס' משתתפים, מיקום, תאריך משוער, שעה משוערת, מס' נייד ושם הארגון