למידה חוויתית, למידה התנסותית, למידה משחקית, סדנאות לצוותי הוראה, מנהלי בתי ספר, אנשי חינוך, מטפלים, סדנאות לצוותי הוראה, למידה משמעותית, כיתות מנהיגות

     
 אני שומע ושוכח"  

אני רואה וזוכר

".אני עושה ומבין  

קונפוציוס

 

 

המשחקים עוצבו ושוכללו

הערכים חודדו

"וסדנת "למידה מבוססת משחק

יוצאת בגרסת 2017

.רעננה, מחדשת וסוחפת מתמיד

 למידה משחקית היא למידה משמעותית

למידה שיש בה חוויה קוגניטיבית חזקה, רגשית, מאתגרת ומשמעותית,

מלווה בערכים חשובים.

!מהות הטכנולוגיה היא הדחף לגלות, להמציא ולהעיז

קריאת תגר על מצב קיים

 .פיתוח הדמיון, התשוקה, ההתנסות

בתי הספר מלמדים מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתימתיקה

 !כל מקצוע בנפרד

 ( Science, Technology, Engineeringand, Mathematics ) STEM - שילוב ארבעת המקצועות

.דרך הסדנה נמחיש מהו לימוד משולב וכיצד יוצרים סינרגיה בין תחומים שונים ומובילים חשיבה טכנולוגית חדשה

 

,בעולם דיגיטלי בו לכל אדם יש מחשב, טאבלט או סמארטפון

בעולם החינוך הטכנולוגי כולם עסוקים בפיתוח של סטארטאפים המציעים שיתוף בין מכשירים

!אני מציע משהו הרבה יותר משמעותי: שיתוף בין אנשים

,חיבור של קבוצת משתתפים למטרה ברורה , הבנת משמעותו של החזון

.ושיתוף פעולה שבלעדיו העמידה במשימה היא בלתי אפשרית

 

,בשנה האחרונה משרד החינוך אימץ את המשחק

ואני מוזמן להשתלמויות מנהלי בתי הספר בישראל,

.על מנת להמחיש באופן האמיתי ביותר מהי למידה משמעותית-התנסותית

,במשך כשעתיים עלהם לתכנן ולבנות פרויקט ארכיטקטוני מורכב

ההצלחה היא גורפת - לא היתה קבוצה אחת של מנהלים או אנשי חינוך

:שלא נשבתה בקסמי המשחק ויצאה עם מחשבות ותהיות

?מהי יצירתיות

?מאין מגיעה ההשראה

?איך מתמודדים עם מכשולים

?מהי חשיבותו של תכנון מול הגשמה וחזון

?איך משתמשים באסטרטגיות חשיבה ניהולית

?מה קורה במצבים משתנים מול מציאות דינמית

 

,בעזרת סימולציה של מציאות אנו נגלה את מנהיגי העתיד, החולמים, הארכיטקטים

.המשתתפים מבינים את כוחה של מחשבה יצירתית, לומדים להכיר את עצמם ואת כישוריהם

 

,אנו עובדים עם מנהלי בתי ספר, צוותי הוראה, ימי היערכות, גיבוש לחדרי מורים

,צוותי הדרכה וטיפול במגזר הדתי והחרדי

,עמותות ומוסדות רבים העוסקים בטיפוח ועידוד נוער בסיכון

,כיתות מנהיגות וכיתות מדעים

,קורסי הקצינים בצה"ל

.וכל קבוצת בני אדם העוסקת בהקניית למידה, ערכים וחינוך

 

סדנת גיבוש והעצמה - חיבור ותקשורת בין דורות - עבודת צוות של הורים ותלמידים - לפרטים

לסדנה שתי גרסאות:

שעה וחצי עד שעתיים

קצבית, מהירה, סוחפת ומפתה.

שעתיים וחצי עד שלוש שעות וחצי

מעמיקה, מקיפה, יסודית ומרתקת.

 

הפעילות סוחפת, מאד אמוציונאלית, מונחית על ידי עופר באופן אישי,

מלווה בסיפור בנייתו של סוס הנדנדה הגדול בעולם,

משעשעת והכי חשוב – משאירה את המשתתפים עם סימני שאלה

מהי יצירתיות?

מהם התנאים לטיפוח יצירתיות?

והאם היא קיימת בכל אחד מאיתנו?

 

!המבנה השלדי שמדגיש את כוחו של החלל שלכאורה - ריק

מוכיח את כוחה של הקבוצה שיודעת לחשוב, לתכנן

!ולהוביל בשיתוף פעולה מהלך יצירתי - מרעיון - למבנה תלת מימדי

 ,הסדנה מועברת על ידי עופר מור

.מעצב משחקים

,במגמת עיצוב המוצר  H.I.T בוגר  

,קצין מלואים מזה 30 שנה בסיירת מטכ"ל

"אלוף עולם באמנות לחימה קראטה מסורתית - "גוג'ו ריו

"שיאן גינס - "סוס הנדנדה הגדול בעולם

,איש חזון ומעשה, ממציא ויזם המחדש ומפתיע 

.אמן וחרש עץ, מומחה בטכניקות עבודה יוצאות דופן בעולם האמנות

מנחה סדנאות חשיבה יצירתית והטמעת ערכים בעלי משמעות ותוכן

.תוך התנסות ומשחק 

          עופר מור

(הסדנה פותחה ולוותה בהשראתו של ד"ר דן שרון (תלמידו ועוזרו של אדוארד דה בונו

.מנכ"ל משרד החינוך לשעבר, מייסד רשת ברנקו וייס

  , כבר 3 שנים גורפת הסדנה הצלחה מסחררת במסגרת השתלמויות מנהלי בתי ספר בכל הארץ

.ובמסגרת סדנה למנהלים ועובדי הוראה במרכז השתלמויות של משרד החינוך בשלומי

המשחק דינמי, מתפתח ומשתנה כל הזמן

 כל הזכויות שמורות (רשום כפטנט)

מתאים לקבוצות בגודל 8-100 משתתפים.

כנסו לדף הפייסבוק של המשחק 

                       

                                    

"קבלת הצעה לסדנת מנהלים "למידה מבוססת משחק

  לפנות ישירות דרך המייל : game@soosagala.co.il

.נא לציין: מס' משתתפים, מיקום, תאריך משוער, שעה משוערת, מס' נייד